I smile because of you bitch!

Hur fan kunde jag falla för dig? Hur fan kunde jag låta dig få sparka så hårt på mig? Whatever jag ska se till att det blir du som ångrar dig bitch. Är du lycklig nu när du lyckats svika mig till max? Jag är fri, ingenting är i min väg och du har rätt jag kan hitta så jävla mycket bättre än vad du någonsin kommer att vara. Du skyller på din medicin som egentligen inte är någon ursäkt till att få andra att må dåligt. Att ditt liv inte är det bästa, det vet jag mycket väl men för det måste du inte förstöra andras.

Vet du en sak? Du ska få se mitt leende varje dag på skolan, ska le för den falska jävel du är. SMILE SMILE SMILE for you bitch. Hoppas du lär dig en sak av detta; säg inte att du älskar någon om du är osäker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0